Kje smo

Prekmurje

Slovenija / Pomurje / Kobilje

poglej na zemljevidupoglej na zemljevidu

Prekmurje leži na skrajnem severovzhodnem delu Slovenije. Od Štajerske ga ločuje reka Mura. Na severu meji na Avstrijo, na vzhodu na Madžarsko in na jugovzhodu na Hrvaško. Regija je s sodobnimi cestami odlično povezana s številnimi velikimi mesti in sosednjimi regijami. Središče regije je Murska Sobota z osrednjo regijsko avtobusno in železniško postajo.

Kako do nas

Z AVTOMOBILOM

Prekmurje se nahaja v bližini vseh najpomembnejših cestnih povezav v državi. Dostop je mogoč po avtocesti iz smeri Ljubljane in Maribora ali po cesti iz Avstrije in Madžarske.

Iz smeri Ljubljane in Maribora – vozite po avtocesti A1 od Ljubljane proti Mariboru in sledite smeri Murska Sobota/Lendava/Budimpešta (A5). Za mostom čez reko Muro prispete v Prekmurje. Od mostu do madžarske meje si sledijo izvozi Murska Sobota (tudi Grad na Goričkem), Beltinci – Lipovci (tudi mlin na Muri na Otoku Ljubezni), Gančani – Moravske Toplice (tudi lončarska vas Filovci), Turnišče (tudi Bukovniško jezero in Park Orhidej), Dobrovnik in Lendava.

Iz smeri Dunaj – Gradec – lahko uporabite tudi nekoliko daljšo a udobnejšo pot do Maribora in sledite zgornjim navodilom ali pa uporabite nekoliko bolj slikovito pot, ko zavijte na avtocesti Gradec – Maribor, nekaj km pred Šentiljem, za Bad Radkersburg in v tem termalnem središču sledite poti proti Murski Soboti. V Prekmurje prispete preko avstrijsko – slovenske meje pri vasi Gederovci in od tam nadaljujete bodisi proti severu za Grad na Goričkem bodisi naravnost proti Murski Soboti.

Iz smeri Budimpešta – po avtocesti A7 iz Budimpešte do razcepa pri naselju Letenye, kjer zavijete na hitro cesto M70 v smeri Ljubljana. V Prekmurje prispete, ko prečkate madžarsko – avstrijsko mejo pri vasi Pince. Nadaljujete po hitri cesti A5 v smer Ljubljana. Do reke Mure se vrstijo izvozi Lendava, Dobrovnik, Turnišče, Moravske Toplice – Gančani, Beltinci – Lipovci, Murska Sobota.

Iz smeri Zagreb – se peljete po avtocesti A4 za Budimpešto. Na izvozu za mesto Čakovec sledite smerokazom za Mursko Središče. Hrvaško – Slovensko mejo prečkate na mejnem prehodu Mursko Središče.

Informacije o cestnih povezavah

Z AVTOBUSOM

Murska Sobota ima dobro avtobusno povezavo z večjimi mesti v Sloveniji, Hrvaško in Madžarsko. Prav tako obstajajo dokaj dobre avtobusne povezave med mestnimi centri Lendavo, Mursko Soboto, Ljutomerom in Gornjo Radgono, medtem ko lahko v manjše kraje pridete večinoma le enkrat dnevno.

Največji avtobusni prevoznik, ki regijo povezuje z ostalimi deli Slovenije, je Avtobusni promet Murska Sobota, ki skrbi tudi za lokalne linije iz Murske Sobote v druge dele Prekmurja. Avtobusna postaja v Murski Soboti se nahaja v središču mesta pri hotelu Diana.

Informacije in vozni redi avtobusnih povezav

Z VLAKOM

Vlaki vozijo do Murske Sobote. Od tam so urejene povezave z lokalnimi avtobusi do turističnih središč v regiji.

Informacije in vozni redi vlakov:

Z LETALOM

Prekmurje nima razpoložljive letalske infrastrukture za letalske povezave.

Najbližja mednarodna letališča so:

Gradec/Graz
Letališče je oddaljeno od Murske Sobote cca. 100 km via Bad Radkersburg in 115 km via Maribor.
Na njem pristaja nizkocenovna letalska družba Ryanair iz smeri London Stansted. Na letališče letijo še letalske družbe kot so Austrian Airlines, FlyNikki , AirBerlin in druge.

Zagreb

Letališče je oddaljeno od Murske Sobote okrog 130 km.

Na letališču pristajajo letala nizkocenovnih družb:

• Easy jet iz smeri London Gatwick, Dortmund in Pariz (Charles de Gaulle).
  • German Wings iz smeri Berlin Tegel, Stockholm, Zurich …

Ljubljana
Letališče je oddaljeno od Murske Sobote 202 km.
Na njem pristaja nizkocenovna družba Easy Jet iz smeri London Stansted.
Uporablja ga slovenski nacionalni prevoznik Adria Airways, ki preko partnerjev povezuje Slovenijo z vsemi pomembnejšimi prestolnicami Evrope.